FANDOM

Kaja/Helene[1]
Kaja (bartender)
Personalia

Navn Kaja/Helene[1]
Kjønn Kvinne
Karriere
Tidligere yrker Bartender på Hotel Cæsar (2014-2016)
Serieinformasjon
Sesonger 31-33
År 2014-2016

I serienRediger

Kaja jobber som bartender på Hotel Cæsar.

Hun var til stede i toppetasjen i sesongavslutningen på sesong 32 og hørte på St. Hallvard-guttene synge Deilig er jorden. Kort etter ender julefeiringen i tragedie da Goggen går opp i sitt småfly og krasjer det inn i Hotel Cæsar. Ti personer omkommer, men ettersom Kaja dukker opp igjen i sesong 33, var hun ikke blant de omkomne.

I sesong 33, episode 53, da Eva vil lære Kai litt om hvordan samfunnet fungerer og alle hjelper alle-holdningen, tar hun Kaja som et eksempel da hun mister noe og en tilfeldig gjest hjelper henne.

Kaja har også en sjeldent lang sekvens med faktisk dialog i sesong 33, episode 56, da Pelle prøver å prakke på henne billetter til veldedighetskonserten med Joachim Hovin som skal redde Oslo bokseklubb. Hun avslår.

Senere har Kaja igjen litt dialog da Beate kommer til baren og forsøker å få Kaja til å servere henne drinker. Dette til tross for at Beate nettopp har vært hos legen og fått vite at hun har nyresvikt, og fikk pålegg om å unngå alkohol. Kaja innser at Beate ikke er frisk, og nekter å gi henne noe fra baren.

Referanser og fotnoter Rediger

  1. Eva omtaler henne som Helene og senere Helena i en scene i sesong 33, episode 53.